Vill du börja övningsköra privat och letar efter en handledarkurs nära Danderyd? JP´s Trafikskola ligger ett stenkast bort och har några av branschens mest erfarna lärare. Vår handledarutbildning tar ungefär 3 timmar och är ditt första steg i din körkortsutbildning. Både du och din handledare behöver genomföra kursen för att kunna ansöka om ett handledartillstånd och börja övningsköra tillsammans.

Gå en handledarkurs nära Danderyd

Vår handledarkurs nära Danderyd är till för dig som har fyllt 16 år och vill börja övningsköra privat. Vi kommer gå igenom hur du och din handledare lämpligast strukturerar upp övningskörningen och vilka moment som är obligatoriska. Vi går även igenom vilka rlagar och regler som ska följas när ni övningskör.

Ska du börja övningsköra privat och behöver gå en handledarkurs nära Danderyd? JP´s Trafikskola ligger ett stenkast bort och har lång erfarenhet av handledarkurser. Här kan du se och boka nästa kurstillfälle.

Boka här