På JP’S trafikskola går det att boka körlektion i Stockholm och Sundbyberg. Hos oss kan du boka körlektioner för bil, MC och moped. Vi har även intensivkurs för körkort på vår trafikskola, dessutom hjälper vi dig med riskutbildning och handledarutbildning. Om du vill finns möjligheten att boka en test körlektion för att stämma av hur du ligger till innan du går vidare. JP’s trafikskola finns till ditt förfogande när du vill boka körlektion i Stockholm.

Vad kostar en körlektion?

Hos oss kan du boka körlektion på 80 minuter för 1300 kronor. Men annars varierar priset beroendes hur många lektioner du väljer att boka. Vi erbjuder olika paket med körlektioner och priset baseras på vilket paket du väljer. Paketens innehåll varierar – och därmed även priserna. Läs mer om alla våra paket du kan boka på vår e-handel.

Boka körlektion i paket på JP’s trafikskola

Hos JP’s trafikskola finns det ett brett utbud av olika paket där du kan variera antalet bokade körlektioner. Vi erbjuder givetvis paket som innehåller risk 1 och risk 2 samt teori. Våra paketpriser baseras på vad som ingår i det specifika paketet. Exempelvis kan du boka ett lektionspaket som innehåller körlektioner, teorifrågor, riskettan och halkbana. Samtidigt finns det andra paket som bara innehåller körlektioner. Men ju fler körlektioner du bokar desto billigare blir det. Alla vår paket innehåller olika många körlektioner för att kunna matcha dig och dina nuvarande kunskaper.

Hur många körlektioner behöver du?

Hur många körlektioner som behövs varierar från person till person. Förkunskaperna kan variera och vissa behöver alltså fler än andra. Men det är ofta smart att boka fler körlektioner än för få eftersom det annars kan bli dyrare om man måste göra om och betala för uppkörningen flera gånger. Ibland kan det även vara smart att boka en testlektion hos oss. Genom en testlektion kan vi ge dig en uppskattning kring hur många lektioner just du kan komma att behöva.

Boka körlektion med någon av våra paket

När du bokar körlektioner hos JP’s trafikskola har vi ett gemensamt mål – att vägen till ditt körkort ska ske på ett effektivt och säkert sätt. Därför erbjuder vi 9 olika paket för att kunna matcha dig och dina behov. När du bokar teori hos oss ingår 10 timmar lärarledd teorikurs, internettester och digitalt material. Varje körlektion är på 80 minuter. Välj ett paket som passar dig. Se tabellen nedan för en bättre överblick av våra paket.