Vi på JP’s Trafikskola erbjuder utbildning för MC körkort i Stockholm! Ifall du har drömmarna om att ge dig ut på gatorna på en motorcykel så har du kommit helt rätt. Vi erbjuder utbildningar för alla 3 MC-behörigheter. Dessa är som följer; A1 – Lätt motorcykel, A2 – Mellanstor motorcykel och sist A – tung motorcykel.

Oavsett var din ambitioner ligger så har du kommit helt rätt. Vi har en mångårig erfarenhet av tidsbeprövade rutiner som sen i samband med våra extremt duktiga trafikledare kan garantera dig att vi är det lilla extra ni behöver för att ta ert nya körkort! Vi skräddarsyr alltid våra kursplaner utefter våra elevers ambitioner samt tidigare erfarenhet. Vi kan därför stoltsera med att vi att kan erbjuda väldigt effektiva MC-lektioner efter era behov. Vill du exempelvis öva på krypkörning och känner dig osäker på lågfartsbana provet så ser vi till att du får lektioner då vi övar inför det.

Se priser

Här kommer de moment vi utgår efter när det kommer till vår MC-utbildning. Dessa är givetvis flexibla utefter vad för typ av kunskapsnivå du besitter sen tidigare.

1: Körställning

16: Landsväg
A: Tillämpning
B: Utbildningskontroll

Vilket MC körkort vill du ta?

Vi erbjuder utbildningar för alla olika typer av MC körkort, oavsett om du söker MC körkort för lätt, mellan eller tung MC. Nedan ser du våra sidor för respektive MC kort och vad som krävs för att få ta dessa körkort.

MC intensivkurs i Stockholm

Ifall du inte får tiden att räcka till, eller känner att det är svårt att komma igång så har vi lösningen för dig. Vi erbjuder flera olika intensivkurs packeteringar för motorcykel för alla er som bor i Stockholm. Under den här kursen så sätter vi ihop både teori och praktik för att göra dig så väl förberedd för uppkörningen och teoriprovet, på kortast möjliga tid. Vi erbjuder tips & tricks inför prövodagen som ni inte hittar på någon annan trafikskola.

En fördel med att välja ett intensivkurs paket gentemot sporadiska körlektioner är helt enkelt det faktum att det är lättare hålla sig i topp form inför varje pass. Enligt vår erfarenhet är det vanligt att man känner sig lite nervös när man sitter sig på sin motorcykel ifall det har varit ett uppehålle sen sist. Därför är detta den perfekta lösningen för dig som vill maximera dina chanser inför uppkörningen på kortast tid.

Läs mer om vår intensivkurs MC.

Välkommen till vår Trafikskola i Stockholm!

Våra elever kommer gåendes hit, men kör härifrån.