Trafikskola i Stockholm

Enkel och billig väg till körkortet

JP’s Trafikskola Stockholm har som motto att alltid sätta våra elever i fokus och ge dem en så enkel, smidig och kostnadseffektiv väg till körkortet som möjligt. Vi har över 20 års erfarenhet i att utbilda våra elever i bilkörning och trafikregler. Vi hjälper till med allt som krävs för att du ska kunna bli behörig för B-körkort, yrkeskompetensbevis (YKB) eller AM-kort (moped).

Kurser i höst på JP’s Trafikskola Stockholm

Under hösten har vår trafikskola i Stockholm flera kurser inplanerade. Allt från handledarkurser, riskutbildningar och teorilektioner med lediga platser för dig som är sugen på att körkort! Alla våra kurser undervisas av branschens bästa utbildare och du hittar inga mer erfarna lärare på någon annan trafikskola i Stockholm. Vi vet vad som krävs för att bli en bra och säker bilförare i trafiken och det speglas i vår utbildning.

Vill du eller någon du känner ta körkort i höst? Tipsa om JP’s Trafikskola Stockholm och kolla in våra körkortsutbildningar och kurser i höst!